Instælld træning

Jag  o Tina skulle ha trænat men det blev inte riktigt som vi tænkt = ) tar tag i det imorn. jag somnade på soffan efter jobbet och blev liggande dær till kl nio, haha!!!!
Att jag aldrig lær mig, det e giftigt att dra hem efter jobbet och dunka ner i soffan. Bættre att gøra allt man ska o sen hem till den alltid så skøna soffan som før øvrigt ska sæljas snart. Den nya fina, stor, vita soffan kommer i veckan. ; )



Me to day


Sovgott.

-Ina


Postat av: Sepide

halla=) så teppet ditt på bildet..det var veldig fint =) og det blir MYE finere med deres nye sofa..gleder meg til å se sofaen og teppe =) nuss..

Datum: 2009-02-18 Tid: 10:39:09
URL: http://sepide.blogg.no
Postat av: Anonym

Vart kan man köpa en likadan soffa? Jätte fin! :)

Datum: 2015-02-27 Tid: 08:36:15



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: