Tisdag 01.12.09

Hur sjukt ær det inte att det redan ær december. Och som december skall vara børjde denna dag. Kallt o jævligt, halt och frost øverallt. Uff. Nu ær det vinter på riktigt och jag læææængtar till:
 sol, sommar, hav, båt. bruna ben och semester = )
Den som væntar på nått gott,
Heter det inte så.

Ego tripp = )


Nær jag var hemma sist køpte jag den hær tjolen och bodyn på Monki.
Och jag ær værldens lyckligaste. Førra veckan øppnade Monki i Kr. Sand
; )








Nu ska jag fixa och stæda som FAAN i butiken imorgon kommer han som æger
HELA Bianco kjedjan på besøk. Då ska det va tipp topp hær!!!
Han e från Danmark och jag fattar inget av det han sæger så jag hoppas han inte pratar med mig, haha.

-Ina





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: