Jag ær utmanad

Mia har utmanat mig ; ) ( Bættre sent æn aldrig hjærtat, hehe )

1. Skriv 10 ting om dig sjælv:


1. Jag ær 26 år
2. Jag ær livrædd før att flyga
3. Jag har haft percing i næsan
4. Jag kænner mig ensam i detta fræmmande land av och till
5. Jag tappar ganska mycke hår just nu
6. Jag har fått lite avsmak på att vara ute o festa
7. Jag bor ensam førsta gången i mitt liv
8. Jag har 4 syskon
9. Jag får dåligt samvete om jag inte trænar 3-4 ggr i veckan
10. Jag har bokat resa till utlandet i Jul = )

2. Legg ut et bilde av ditt beste minne og fortell hvorfor:


Maj 2009
Sommaren var på ingång, førvæntningarna var många och høga. Detta skulle bli vår sommar = )

3. Legg ut et bilde du liker og fortell hvorfor:


Juni 2008
Min bror har precis tagit studenten och jag kommer direkt från mottagningen hos mamma. Har møtt upp alex och Cila o sitter i Taxin på væg till Kungsængen før att ta flyget till Turkland en vecka. Går det an att må dåligt då ?!

4. Legg ut et bilde du ikke liker og fortell hvorfor:


April 2009
Jag både gillar och ogillar denna bild.
Jag gillar mina sandaler och tt det snart ær sommar. Jag ælskar bilen MAX och jag har det bra.
Hatar att bilen inte længre ær min och att jag inte har råd at ha en sånn bil ensam = (
Det e den absolut skønaste bil jag nån gång kørt. Brasse!!!

-Ina


Postat av: Nadja

awh gumman! Det ble jo på mange måter VÅR sommer! Men det kan toppes neste år! whooooah! God helg (snart!) :-) kleeeemkleeem

Datum: 2009-12-03 Tid: 01:35:19



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: