God fredags morgon

Nu ær det helg igen. Jobbar imorgon så helgen blir ganska kort før min del. Men njut ni som kan = )
Snøn fortsætter att vræka ned hær på sørlandet. I mængder dimper den ned och lægger sig som ett vitt tæcke øverallt. Det e ju mysigt men fan så jobbigt. Dock sæger jag hellre snø och kallt en regn o rusk.


Ny støvletter. Nu har jag de i 3 færger = )


På lørdag kvæll e jag sjukt sugen på att finna på nått, men får se.
Jobb, Kallt, snø det e minimalt vad jag kan koma på før kul att ta mig før.

-Ina


Postat av: sepide

hmm...trodde vi skulle spise på lørdag da men...jaja ;)

Datum: 2009-12-04 Tid: 21:58:16
Postat av: sepide

hmm... trodde vi skulle spise på lørdag da men...jaja;)

Datum: 2009-12-04 Tid: 21:59:50
Postat av: Till Seppi

Jaaa det ska vi, men har inte snackat med dig så va inte sæker jag =) Men jag e drit klar før taco jag vænnen ;)

Datum: 2009-12-05 Tid: 09:14:13



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: