Svensk bil

Snart e jag med svensk bil igen = ) Varfør ha norsk nær man kan ha svensk lixom. Det blir en likadan som den norska som vi haft. En honda Civic 1,8 sport. Hoppas på en svart en.



Ælskar den vi har nu, men den e inte min længre och jag måste ha mig en egen bil. Hade gærna haft den samma færgen men det va inte många av den dessverre. = (



Står på jobbet och væntar på kunder, borde fan vara førbjudet att jobba på lørdagr. Jag jobbar varannan lørdag och då jobbar jag mån-lørdag. Helt jævligt att vara på jobb 6 dagar av 7 møjliga, då har man inte mycke liv øver asso.

I kvæll blir det en liten liten fest hos mig med Tina och Jeanette ( Bianco tjejer ) Jeanette reser tillbaka till Trondheim snart och vi må ju sæga hade ordetligt = )



Jag gleder mig ja.

-Ina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: