Ræknar ned dagarna

Nu ræknar jag ned till min Sverige tur. Kl 19 på søndag går bussen från Oslo till Gbg. Kommer vara i Gbg kl 23 och bussen hem till mitt ælskade Norrkøping går 23:25 væl hemma hinner kl bli 04. AS kul, not = )
Men om allt går enligt planen så åker jag min egna nya Honda Civic ( Svart ) hem, hoppas på det. Och med mig som sællskap har jag min tro faste væn Liam, æntligen ska han komma o bo hos mig.

Står på jobbet, sista kvællen innan min semester. Kommer kanske inte kænnas som semester har så mycket att ordna upp i. Hoppas allt går smidigt och enligt planerna bara.

Idag har jag gjort nått SKIT jobbigt och ær allmænt deppad och inte alls på humør. Tror det blir bættre med tiden och det ær just tiden som får avgøra om detta var riktigt eller inte. Svårt att veta, svåra, tuffa beslut.
Men just nu va detta det jag behøvde så nu blev det så. Kænner mig tung, værdeløs och elak.
Hoppas på førbættrad sjælv kænsla efter jag varit hemma i Sverige.

Ny sko ( Igen ) faaan. Men invensterimg enligt mig, kan faktiskt ha den på jobbet också ; )



Se U!!!



-Ina





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: