50kvm røk stank

Hallå hur kan folk?
 Killen som ska visa lgh før mig harklar sig och ursæktar att lgh kanske inte e i topp skick just nu, men lovar dock att det skall den bli innan jag flyttar in ( om jag flyttar in ) vill sæga.
Det kan ha varit en av de æckligare lgh jag varit inne i, sopor øverallt, pant flaskor och gegg, tvål rester på badet ØVERALLT, stank røk som faaan, en dø æcklig madrass på golvet till sæng och bervid den stog en øverfull askopp. Jag blev skit sugen på att bara flytta in med en gång, helst ihop med snubben som bodde dær, UUUhhhhhhhh!!!!
Ca 50kvm och 7000:-, jag fick prutat priset till 6000:-
Och så sa han att de skulle måla och fixa, så hoppas det blir bra. Sovrummet va dock så litet att jag hoppas sængen får plats, haha. inte bara bara att vara ensam.

Innan jag drog hem till Sverige så hade vi en lite fest før mig hær hemma i Arendal och Tina hade gjort finaste fødelsedags presenten till mig, gjort ja faktiskt sjælv.

Hon har målat om denna bild till mig <3





Vart sååå glad, Tack snuppa = )
Sen satt in den i en skit fin ram, den ska pryda min væg i min nya lya.

I kvæll hænger jag med Nadja och Marie, længesen, gleder mig!!!

Marie


Nadja



-Ina



Postat av: Mia

Åååå.. så fine dere er , jenter!! SAVNER DERE SÅÅÅ!!! Marie: Så utrolig fin du ble med det mørke håret! Nadja: Lovely as always!!

Ina: Missmissmiss.........tenker på deg- sweetheart!

Datum: 2009-09-06 Tid: 16:12:43
URL: http://www.miamarie.blogg.no



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: