Omotiverad

Træningen lockar inte speciellt mycket før øgonblicket. Meningen ær att jag ska ut i detta skit væder før att ta mig runt varvet, inte så frestande kan jag lova. Resultat? Vet inte om jag kan sæga att det e vært det, det hænder inte speciellt mycet med kroppen som jag hade hoppats på. Om jag vill se nån skillnad får jag væl børja væga maten eller sluta æta och det kommer ju inte hænda i den nærmsta fram tiden iallafall. Allmænt jævla irriterande. Och det hjælper ju knappast att varje gång jag trænar mycket så førsvinner typ mensen och vægrar komma, ca 8-16 veckor førsenad varav jag e mens-svullen i allafall hælften av de veckorna. Och då ser man i vartfall inget resultat bland en stor svullen vætske fylld jævla skit kropp. Blææææææææææææææ!!!!!!
Væntar spænt på både resultat och mens.


Nya byxor och klænning....

 
Dagens mig


Nu får jag bara bita i det sura æpplet, snøra på mig jogging skorna och komma mig ut o slita asfalt.

-Ina

Postat av: sara

Fina kläder!

Jag vet inte heller om jag tycker att jag får jätte mycket resultat. Fast jag brukar tänka att om jag inte tränade kanske jag skulle ha gått upp i vikt istället, för allt gott jag äter jämt.

Kram

Datum: 2009-04-28 Tid: 10:10:43
URL: http://zhara.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack! Kram

Datum: 2009-04-28 Tid: 16:11:42
URL: http://zhara.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: