Jobbar

Att stå inne på centret idag med den solen på utsidan ær kanske inte det jag valt om jag kunde. Men vad gør man. Pengar behøver man.

Idag bokar vi sommarens resa =)
Den går inte helt otippat till Turkiet ( jag e dær varje år ) haha. Kænns som det blivit så de sista åren iallafall. Men har aldrig bott på ett sån stort lyx hotell førr. All inklusive med balkong och havsutsikt. Jag lææææængtar. Resan går den 17/7 kl 21:55 och hem kommer vi bruna och fina en vecka efter, och då bær det av mot Sverige och norrpan før yttligare en semster vecka i mitt hem land.










Bada i havet, bada i poolen ute och inne......

Tro mig jag ska fortsætta med træningen, ; )


Ser det inte inbjudande ut =) ?


Min pærla, nu ær han såld = (
I går kom de o titta på honom och bestæmmde sig direkt. Nu ska Ralle flytta till Åby.


-Ina


Postat av: Sara

Tack!

Åh så härligt det ser ut!

Jag hoppas verkligen vi också åker utomlands i år. :) Kram

Datum: 2009-04-02 Tid: 18:07:00
URL: http://zhara.blogg.se/
Postat av: Evelina

Eran resan ser heller inte så dålig ut ;) Men visst vore det skönt och åka iväg nu? slippa detta väder som är mellan vinter/vår!

Datum: 2009-04-02 Tid: 19:59:24
URL: http://evelinacharlottajonsson.blogg.se/
Postat av: Beauty By Beata

Oh, men då är du hemma i Sverige den 1 aug alltså? Då är du redan nu, först av alla haha, bjuden på min födelsedagsfest då! Snacka om att vara ute i god tid =)



Grymt hotellet ser ut då! Puss

Datum: 2009-04-02 Tid: 20:12:59
URL: http://beatas.se
Postat av: Nadja

N-I-C-E :-D!!!!!

Datum: 2009-04-03 Tid: 00:50:45



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: