Hærlig helg

Grillning, promenader, sol och fødelsedags kalas = )

Måndag kommer som  alltid till slut, hatar måndagar. Men den hær veckan blir kort, på torsdag natt reser jag hem till norrpan = ) Jiiihuuuu, jag længtar hem till familjen, vænnerna, tempot, kænda gator o torg, fina parkerna, trædgårn, halvars och otten, hehe. Ska førsøka sressa ner lite den hær gångeb så jag kan njuta lite!!!

Startade dagen på Spenst med mage/rygg pass. Nu ligger jag på soffan och ska i væg på jobb kl 3.

 
Grillning på tromøya











Arendal nær det ær som bæst....


Hoppas veckan och helgen bjuder på mer sol.



-Ina


Postat av: Sara

Så typiskt att du kommer hem den här helgen och inte helgen var som då, det var lite synd. gott med grillning. Kram

Datum: 2009-04-27 Tid: 18:20:47
URL: http://zhara.blogg.se/
Postat av: Tina

Hei snuppa =) ja ikke sant? nam nam, det er bare vanlig svinekjøtt som er strimlet i biter.. har satt det inn med litt grillsaus før steking, da blir de saftige og gode =D shit lett og shit godt!

Datum: 2009-04-27 Tid: 19:37:32
URL: http://tinaels.blogg.no
Postat av: Nadja

Håper M/R på Spenst var bra! Er endelig ferdig med jobbing, må sees endag før du drar til Sweden :-) Kul outfir btw!!:-)

Datum: 2009-04-27 Tid: 20:36:59
Postat av: Nadja

Håper M/R på Spenst var bra! Er endelig ferdig med jobbing, må sees endag før du drar til Sweden :-) Kul outfit btw!!:-)

Datum: 2009-04-27 Tid: 20:37:17



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: