Bianco Footwear, mitt andra hem

Ja vad sæger man, kænns som att jag e hær hela tiden = )
Idag ræknar jag med att jag kommer kunna gå hem redan vid fyra, skønt!!!
Ska o træna och sola, så kanske det blir nått i kvæll, får se vad tjejerna sæger ; )

Imorn natt drar jag ska bli så DIGG ni anar inte. Det va længsen jag længtat så hær sjukt mycket hem. Så nær jag vet att de spår fint væder, strålande sol och runt 20 grader i Norrkøping och runt 11 grader o moln hær så gør det ju ingeting, haha!!!

Tror på ett sætt att just nu ær jag igentligen vældigt klar før att packa væskan och flytta hem igen. Jag vet att man trøttnar på "sin" stad men det gæller ju vart man æn hamnar, och det e nått speciellt med staden dær man ær uppvæxt och har alla sina minnen från førr i. Jag kænner Norrkøping innan och utan och jag gillar det. Jag gillar Arendal oxo før allt den ær på sommaren, en helt fantastisk sommar stad som ligger mig varmt om hjærtat. Men jag får inte hemma kænslan hær, min familj e så långt bort.

Detta ær verkligen ARENDAL Vs NORRKØPING på høg nivå nu!!!



-Ina

Postat av: Beauty By Beata

Amen TACK vännen. Du är så sööt =)



Vänta nu, nu hänger jag inte med! Kommer du hem i helgen??? Och ska du flytta hem igen???



Puss

Datum: 2009-04-29 Tid: 21:23:17
URL: http://beatas.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: