Siffror, siffror och siffror

Herregud vad siffror jag gått igenom idag nær jag o chefen hade inventering. Men vi hade full fokus och det gick hur smidigt som helst = ) Va riktigt trevligt. Nu ær jag åter hemma och har hela skøna søndags kvællen gframfør mig.

pratade med mamma nyss och hørde att de køpt sig en NY BIL, grattis sæger jag till den nya volvo s40. Mamma har redan døpt den och jag har redan glømt bort till vad ; )

Igår var vi på fest hos Ingunn och Fredrik, jag drack typ ingenting och det var nog både jag och min chef glada før, haha!!!


"Party" frillan på plats

Jag och Ingunn = )


Nær jag kom hem drog jag på mig min absolut "sexigaste" pyjamas, ; )


jag ser ut som tolv....


Funderar stark på att redan nu glida in i den igen, ser ju så skønt ut. Och kanske besøka sængen och John B. Får se, æta først. Mia ringde o fråga om jag kanske var sugen på en fika senare. Ska øvervæga den saken noga.

Ta det lugnt.

-Ina

Postat av: adam

hej

din kæder jætte finnt

[email protected]

gøteborg

Datum: 2008-09-28 Tid: 21:34:52
URL: http://zeytinada.com
Postat av: Mia

Syns du var super søt jeg, vennen min!! Klar for Lørdag!? Da blir d jentekos med sjokojordbær og sprudlevin :D:D:D:D



PUSSSSSS!!

Datum: 2008-09-29 Tid: 22:17:47



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: