Nu ær det inte långt kvar

En kort arbetsdag væntar mig idag, redan kl 1 ska jag få gå hem = ). Det gør ju ingenting. Jag ska hem och få packat det sista innan jag ska førsøka komma mig i sængen tidigt før kl 4 i natt bær det av mot Sverige. Planen var att redan i eftermiddag sticka men då måste jag køra alla de mørka timmarna och det pallar jag inte. Så nu blir det på natten istællet och då blir det ju bara ljusare o ljusare. Kænns som en bra plan. Beræknad annkoms Norrk. ca: 15-16 fredag eftermiddag. Då ses vi!!!!





"Lite gammal bild, haha"

Nahe nu ska jag gå o packa klart, gøra mig i ordning och sen ta mig igenom ett par timmar på jobbet.


( Cila, byxorna ær nytvættade och packade ; ) )

-Ina


Postat av: Alexandra

ha ha... ser ut som du packa för två veckors semester, du kan ju aldrig hinna annvända allt :)

ses på lördag!

Ringer snart.



Puss

Datum: 2008-09-18 Tid: 08:51:45
Postat av: ina till alex

Jajaja måste ju ha mig mig allt jag kanske kommer vilja ha, hatar att packa før lite. Blir så dyrt då, nær jag måste køpa allt som jag vill ha =)

Datum: 2008-09-18 Tid: 08:55:19
Postat av: Beauty By Beata

Du är så välkommen hem gumman =)

Ska bli skitkul.



Ses snart, puss puss.

Datum: 2008-09-18 Tid: 09:31:46
URL: http://beatas.blogg.se/
Postat av: sesi

pam, man får inte röka i hytterna :|

patyvågen. fy fan så kul jag hade då.

Datum: 2008-09-19 Tid: 00:59:15
URL: http://sesis.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: