Nøjd

Ær så himla nøjd. Nær jag var hemma i Sverige gick jag till den omtalade "Durre" och fick naglarna i ordning gjorda och det vart skit bra, Tack!!! Så nu måste jag hem en gång imånden før att fixa dom, nu kan jag lixom inte leva utan ; )

Min kamera ær dock sæmst. Så de e såklart finare i verkligheten.



Nu ska jag hoppa in i duschen och sen bær det av till Bianco. Min lilla lilla ælsklings Liam ær hos mig nu och det kænns så jævligt att åka ifrån honom på dagarna, han ser ledsen ut nær man sæger hejdå!!!

Sista kvællen hos Mamma, han sover alltid hos mig = )



Ses senare.

-Ina




Postat av: Durish

Hallo tjejen.. kul att du lagt upp bilder på naglarna och att du är nöjd. syns igen nästa gång du är hemma. Ha det bäst. puss o kram

Datum: 2008-09-24 Tid: 19:36:43



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: