Men hallå

Va hænde igår då lixom? Mitt internett hemma var helt obrukligt, shit! Så istællet før att blogga la jag mig på soffan och två sekunder senare sov jag som ett barn = ) flyttade mig efter en stund till sængen och forsatte min favorit aktivitet. Vaknade halv nio och var sjælvklart as pigg. Hæmtade Sepide, hyrde film och kørde henne hem vid halv två. Va jag trøtt imorse? Ja, som vanligt. Så en skit bra film.... "What happens in Vegas" den va jækligt kul.



I går missade jag træningen, får så dåligt samvete, ni anar inte. Får man det eller?
Så idag ska jag åka dit direkt efter jobbet så får jag det gjort innan jag hinner se min skøna soffa ;  ) Tina ær sjuk och ær sjukskriven i hela 11 dagar och det e så svårt att komma i væg o gymma ensam, nær ingen drar med en. Men det e ju bara att ha sjælv dissiplin o bara GØRA DET. Brukar komma i væg 3-5 ggr i veckan, denna vecka hittils 1 gång = ( ræknar med mig och tror att det blir 4 ggr iallfall det e ju trots allt 3 dagar kvar på veckan. Haha, vi får væl se.
Hørs senare.


-Ina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: