I koma

Det ær ung. hur jag tænker beskriva min natt. Jag sov som aldrig førr och vaknade och hoppades på att det skulle vara en dålig drøm! Så himla trøtt jag ær, finner inga ord. I går fick vi 61 kolli med varer  och jag kom inte ifrån jobbet føren vid kl 6, då inte ens halv klara. Så Tina kommer tidigare idag så skall resten gøras = / 
Vi trænade i går trots slitna kroppar ( Bra dær ) Sen va Tina hos oss och såg min nya favvis Film "PS. I love You" Jag e besatt. = ) Hennes sambo ær o jobbar i Stavanger 60 mil hærifrån så då kan jag hænga med henne ; )

Huset i inlægget innan har en øppen visning den 18:e och først då kan jag titta på mitt framtida hem,haha!!! Vi8 får væl se hur det utvæcklar sig. Jag kommer vara i bilen på væg hem till Sverige nær budgivningen drar i gång och avslutas, kanske jag ær hus ægare nær jag kommer till Norrk. ( eller kanske inte ) i vanlig ordning.

I morgon kommer jag hålla alla tummar jag har før min Mamma <3

Taxin i lørdags bestod av en skåp bil ( så Arendal ) Haha


-Ina

Postat av: sesi

jag tror vi är helt säkra nu ina =) 2009 here we come.

Datum: 2008-09-10 Tid: 16:00:35
URL: http://sesis.blogg.se/
Postat av: Jeanette

heei snuppa, er dette vår bil?? Alban som kjørte deg hjem eller? ;) hehe

puss puss

Datum: 2008-09-12 Tid: 01:22:13
Postat av: Till Jeanette

hahaha ær det eran bil, ja det var Alban som kørde =) Så gøy. Stan ær før liten vettu tillomed bilarna kænner man igen. Har du det bra gumman??



Pussssssssssss

Datum: 2008-09-12 Tid: 12:47:00
URL: http://norgeina.blogg.se/
Postat av: Jeanette :)

hahah! tenkte meg det:D skal litt til å ikek kjenne igjen sin egen bil da:P hehe. alt er bra her oppe! forsov meg til skolen idag da:/ så jeg droppet å dra:P hehe. også har jeg fri i morgen:D

savner deg kjempe mye! gleder meg kjempe masse til å komem hjem igjen! mulig det blir en tur i oktober;) man vet aldri;)



puuuusssss!!! <<3<3

Datum: 2008-09-16 Tid: 18:37:14



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: