Godmorgon

oooohhhhh.....idag gick jag upp ur sængen kl 8. Så skønt!!! Men va faan jag var trøttare æn jag brukar vara, det kanske inte e så dumt o gå upp lite innan man MÅSTE upp. Æta frukost och få lite egen tid. Stressade en aning idag nær jag var tvungen att gå ut med Liam, duscha, klæ på mig och sminket ska ju oxo på plats. Tro ingen har lust att se mitt morgon face på Bianco = ) Pratade med sambon och det hade varit ganska kallt att køra Symo nu på morgonen, men han tyckte det var kul!!!

I helgen blir det ingen fest før min del, ska igentligen på en fødelsedags fest till Ingunn, kommer gå dit men det blir ingen alkohol før min del. Ska hjælpa chefen på søndgag med inventering.....uff. Men kul att hon frågade = )

Shemat før ocktober e klart och jag ska med Bente och Irène till Danmark søndagen den 26/10. De blir øver natten men jag som ælskar ( NOT ) att flyga, ska precis som førra gången flyga dit i hop med dom på morgonen och sedan ensam hem, uuuuu jag har redan ångest. Men men jag vill ju gærna vara en del av det så det bara att gøra det helt enkelt. 
Nu ska jag damma o fixa lite bland skorna.
 Ha en bra dag!!!



-Ina


Postat av: Beauty By Beata

Haha, det var ingen sån leksak. En MYCKET roligare =) Ja, vad söt symo var då. Skulle med vilja glida på en, jag får ju ändå aldrig ha VÅRAN bil.



Hoppas allt är bra gumman, puss o kram.

Datum: 2008-09-25 Tid: 19:54:48
URL: http://beatas.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: