Fredag, film. Lørdag, Vin.

På fredagen såg jag VÆRLDENS bæsta film ( igen ) Ps. I Love You. Sååååååååå sjukt bra, klockren, man lær uppskatta det man har efter att man sett den iallafall.



Se den om du inte redan gjort det. Men skippa att ha med killen ( han kommer somna ) Haha!!!

På dagen igår så va jag o Mia bara o fikade och slappa av, skønt att kunna gøra det en lørdag då vi båda va lediga samtidigt.


( Jag tog bort lappen innan jag gick ut ; ) )



På kvællen var jag hemma hos Mia o drack vin, snackade och blev sminkad, det vart jætte fint =) Va længesen jag blev sminkad och om pysslad. TACK!!! Vi tog en tur på byn och hade en kanon kvæll. Sambon va min Taxi =)

Lite bilder så klart.



Mia och Sepide

Ingen ser in under tjolen va ?


Nu ska jag i vanlig ordning på søndagen, Æta pannkakor =)

-Ina



Postat av: Sofie

Åhh..jag såg den där filmen sör två veckor sen, en bakfull söndag =) Den va juh verkligen skitbra!!! Men som sagt, ingen killfilm direkt ;) Puss

Datum: 2008-09-07 Tid: 13:38:09
URL: http://softe.blogg.se/
Postat av: Beauty By Beata

Sexy baby!

Datum: 2008-09-07 Tid: 22:54:58
URL: http://beatas.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Bästa filmen :)



Men Gumman vad händer med modet i norge :p tur att du vet hur man ska klä sig.

Hoppas du flyttar hem till dina hot babes i Norrköping snart.

Vi laddar inör festen när du kommer hem, tog inte en droppe alkohol i helgen :)

Ring när du får tid.

PUSS

Datum: 2008-09-08 Tid: 09:09:42
Postat av: spindel

snygga bröst, snygg kropp. katastrof face

Datum: 2008-09-17 Tid: 14:22:30
Postat av: ina till æcklig spindel

Vem e du ditt ruttna lilla kryp, stick i væg från min blogg.............

Datum: 2008-09-17 Tid: 14:39:56
Postat av: Sur?

Våga ta kritik gumman, hihu

Datum: 2008-09-17 Tid: 17:37:52



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: