En annan dag.

Mycket som borde gjorts och gøras, men jag ær helt slut. Har glømt bort hur jobbigt det ær att jobba med kroppen. Har slæpat runt på kartonger hela dagen. ( och i går ) Men då tænker jag tillbaka på min tid på Stadium lagret, Adidas lagret och inser att mitt jobb jag har nu e rena glass jobbet. På nått skumt vis så saknar jag ændå den samman hållningen man får på en arbets plats dær man jobbar med kroppen och kanske inte e øverlycklig øver sin situation men man har det gemensamt med de andra som oxo ær dær! Och tro mig man fick sig ju endel ofrivillig træning på køpet = ) och betalt før det dessutom. Trivs ju på jobbet jag har men jag e glad att jag gjort det jag gjort fram till nu, det har gjort mig till den jag ær i dag.




-Ina


Postat av: Sara

Oh! fyfan vilken snygg scarf du har där :)

Datum: 2008-09-10 Tid: 16:31:40
URL: http://saravicky.blogg.se/
Postat av: sesi

din fis. vilken helg var det du kommer till nrkpg?

Datum: 2008-09-11 Tid: 01:10:32
URL: http://sesis.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: