Aldrig som planerat

Jag førstår inte hur jag kan gøra nått fel på vægen från Norrk till Arendal VARENDA gång?! Jag har pendlat fram o tillbaka då och då i øver ett års tid, o jag lær mig aldrig. Blir så irriterad på mig sjælv. Så nu kommer en sammanfattning av ænnu en katastrof færd genom en del av Norden.

Hade behøvt starta från Norrkøping redan kl 14 men på nått sætt hade jag ræknat ut att det va kl 15 jag skulle dra ( synd att ha lite extra tid på sig ) det finns ju måtta på hur mycke stress jag kan hantera. Det kom jag på halvægs till Jønkøping, då va det bara att trampa plattan i botten och jag, Ralle o Liam va som ett med vægen = ) vi susade fram och hade tagit in ganska mycke tid. Då børjade problemen, stannade før att tanka gbg, sjælvklart va ju just den macken stængd och ingen annan fanns i nærheten..oohhhhhhhhhhhh!!!! Tænkte jag chansar på att soppan ræcker till Strømstad, det gjorde den ju men jag va ju tvungen att køra så långsamt så jag missade båten. Det va lixom soppa torrt eller inegnbåt som gællde och i båda fallen kænns det som att det inte blev nån båttur på mig iallfll så det va bara att gilla læget. Stanna i lugn o ro, tanka, rasta Liam och æta lite. Fortsatte i stællet upp mot Moss. Fram till Moss gick allt enligt planen och jag var inget trøtt heller o det e ær en stor førdel kan jag lova. Sen børjade problemen IGEN. Bad sambon kolla båt tiderna, han berættar att det går en 20:45 och 21:15 sen en vid 22 och jag var dær så jag hann ( skulle hunnit ) med kvart øver båten. ( va dær tio i ) Men han i luckan ( æckliga....pip.....pip ) vidriga mænniskan ville inte ta mitt kort, så då fick jag ge mig i væg før att leta efter en minibank och det hittade jag ju precis lagom till att jag skulle hinn med kavrt øver båten ( kørde som ett svin ) inne i Moss før att hitta tillbaka till båten. Sen visar det ju sig att han dær hemma titta på båten fast åt ANDRA hållet så den jag igentligen missade gick nio och den jag hann med gick kl 22 DØØØØØ tid, sitta i bilen i 50 min o bara glo. Fy faan.

Sammanfattning: Det tog mig totalt 11,5 tim. då tog det alltså mig 3,5 timmar att køra de førsta 40 milen ung. och resternde 27 milen tog alltså 7 timmar. jæ'øldsøljdlkfhjhvgfjhvbnfgri. Så kænner jag før det.




-Ina

Postat av: Hanna

Hahaha, förlåt att jag garvar, men det är bara så jävla typiskt!

Datum: 2008-09-23 Tid: 19:07:23
URL: http://svansens.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: