Sverige

Nu är jag hemma i mitt hem land, härligt = ) I går kväll var jag med tjejerna hos Durre, åt god sallad, såg Mamma Mia och svullade godis, mmmm!!! Naglarna blev på började och de blir avslutade på söndag.

Klicka f�r att st�nga bilden
Klicka f�r att st�nga bilden
Klicka f�r att st�nga bilden
Klicka f�r att st�nga bilden
Klicka f�r att st�nga bilden
Klicka f�r att st�nga bilden

Mina fina vänner, kul det är att ses!
Jag hinner se er ett par gånger till innan jag drar igen.
Nu ska jag o M ner till stan o hitta en outfit åt mig till i kväll. Vi ska ut o äta med pappa o familjen för att fira hans dag = )

Vi ses snart igen.

-Ina

Postat av: Tina

Så utrolig koselig dere har det da:) Nå må du ikke kose deg for mye, vil ha deg hjem igjen,haha;)

Sang du bursdagsangen på norsk?!

Klem fra meg<3

Datum: 2008-10-18 Tid: 12:43:24
URL: http://tinaels.blogg.no
Postat av: Tina

Så bra! Tenker jeg din pappa ble glad:P

Bare fint, vi har en rolig helg, Bethina er på besøk:) klem

Datum: 2008-10-18 Tid: 23:26:23
URL: http://tinaels.blogg.no
Postat av: tyra

Hej vännen ville bara säga att det var trist att missa eran myskväll men jag hade lovat jonas att vara med honom innan han drog till sthlm för vi hinner aldrig ses nu typ..och dt hade jag sagt hela veckan..bara så du vet. Vi kan väl satsa på en riktig helkväll nästa gång du kommer hem?Vet du när det blir? PUSS

Datum: 2008-10-20 Tid: 18:04:51
URL: http://www.tyras.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: