I vanlig ordning

På plats på jobbet och mitt dagliga inlægg tar form. Blir inte så mycket bloggande nu nær datan har lagt av, tyværr. Kul ær ju att jag fått massa nya læsare = ) læmna komentarer så jag kan snoka på nya bloggar, alltid lika kul.

Ikvæll blir det en mys kvæll hemma før två ; ) God mat kanske ett gals vin och en film. Lite tid tillsammans innan han reser till Stavanger med sitt jobb. Hade ønskat att Liam mitt lilla hjærta var hos mig nu så jag slapp vara ensam. Han ær hemma i Sverige igen hos sin "Pappa" han har tid før opertion den 7 november och sen vænts det rehab før det lilla livet = ( tar nog en stund innan han kan komma o bo hos mig, men huvudsaken ær att han blir bra igen. Han ska læmnas hos vetrinæren på en fredag och får inte komma hem igen føren på måndagen, stackarn.




Nu till en fråga, vad tycker ni om denna?



Den ær tuff och har fått en plats i min sko samling ; )

Nu ska det svabbas golv och dammas blans skona, vældigt tillfredstællande.
 
Ses!!!

-Ina

Postat av: Anonym

Söt du är gumman. kan du flytta hem nuuuuuuu ;) då kan vi ju va med varandra jämt :P slår en pling när jag ätit tar vi en jävel. hade du vart kille hade inte henke haft en chans...puss

Datum: 2008-10-24 Tid: 11:21:47
URL: http://justlikealexandra.blogg.se/
Postat av: sesi

men VA? var det någon som sparka dej? why liksom? haha :| det var ju synd att ni inte hann in för det var riktigt kul på palace :) åååh stackars liam. var han inte nyss dålig? vad göra han den lilla krabaten egentligen? krya på honom!! när kommer du hem nästa gång då? P&k

Datum: 2008-10-24 Tid: 12:20:57
URL: http://sesis.blogg.se/
Postat av: Beauty By Beata

Tack gumman.



Just det har glömt säga det. Man kunde ju visst bidra genom sms direkt till min insamling, som du sa. Det var jag som fattade fel.

Sms:a RB10050 till 72900 för att skänka 50 kr.

Om du vill skänka och inte kan genom kortet vill säga.



Puss på dej.

Datum: 2008-10-24 Tid: 14:04:38
URL: http://beatas.blogg.se/
Postat av: Beauty By Beata

ÅH! Tack vännen. Det betyder massor. Puss puss

Datum: 2008-10-24 Tid: 15:13:34
URL: http://beatas.blogg.se/
Postat av: Tina

Nei, faktisk fra H&M:) har mye mer fint på nettet enn i butikken synes jeg;)

Synes støvlettene kjempe fine, men er finest på bildet, men d er for de er mer hvite der enn in real life;) og de er veldig deg:P

Kos dere masse ikveld, høres koselig ut:)

klem<3

Datum: 2008-10-24 Tid: 15:33:30
Postat av: Jeanette :-*

jeg har det veldig bra, koser meg her oppe!:) meen.. det er jo ikke Arendal da.. skolen går bra den, hadde foredrag om en kampanje vi hadde laget idag da:P det gikk faktisk veldig bra!!:D kommer hjem 18 desember.. leenge til! men men;) åssen går det med deg da vennen? skjedd noe nytt og spennende??:D Hilse Marius så mye!!



såå klar for Singstar og Vin!!:D hoho! de gøyeste kveldene:D <3



haha, pusspuss

Datum: 2008-10-24 Tid: 18:46:42
URL: http://berteburet.blogg.no
Postat av: Hanna

Som vanligt så jävla snygga skor!!! Stackars korven, hoppas han kurerar sej fort! Kram!

Datum: 2008-10-24 Tid: 22:25:54
URL: http://svansens.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: