Hemlængtan

Imorse kænnede jag en enorm hemlængtan. Det e sækert en blandning av min ångest før flygresan och att min sambo reser bort hela næsta vecka. Då hade det inte varit helt fel att bara kunna springa hem till mamma o de.

Bussen tog mig tryggt och sækert till jobbet idag oxo = ) Men det ær som en riktig nostalgi tripp dær jag sitter o trængs bland fræmmande mænniskor och två miljoner skol ungdommar. Det tar mig tillbaka både till høgstadiet dær jag varje dag åkte ut till navesta skolan, och æven nær jag o Alex tillbringade några givande minuter varje dag på vitløks expressen på væg till Kungsgård ; ) Det ær så många årsen att det e helt sjukt. Tiden går så fort. Eller ær det bara jag?

En saknad væn


Hoppas på en kanon dag på jobbet så timmarna går fort. Længtar efter min data hemma och min kamera.

Ta hand om er och varandra.



-Ina


Postat av: sesi

ursäkta. kallar du MIN 113buss för vitlöksexpressen? ska du ha styrk?



HALLÅ??!!?? JAG VILL HA SVAR PÅ MIN FRÅGA I FÖRR FÖRRA INLÄGGET DIN UGGLA!!

Datum: 2008-10-23 Tid: 13:20:21
URL: http://sesis.blogg.se/
Postat av: sara.

heej:) kolla gärna in min blogg o lägg till en kommentar:) ha en trevlig idag!

Datum: 2008-10-23 Tid: 13:25:38
URL: http://gaddii.blogg.se/
Postat av: linda i norrköping

he din svarta klänning var jätte fin, vart har du köpt den???, ha de bra

Datum: 2008-10-23 Tid: 13:48:55
Postat av: jeanette :)

heei søta mi!

jeg vet hvordan du har det!! har veldig hjemlengsel!! :( men er ikke såå lenge til jeg kommer hjem igjen da! :) og da skal jeg få mer tid sammen med deg!!:D håper du har det bra ellers vennen!



pusspuss <3<3

Datum: 2008-10-23 Tid: 15:45:20
URL: http://berteburet.blogg.no
Postat av: Hanna

Vitlöksexpressen, hahaha! Vi har alla varit i den....



Tiden springer alldeles för fort, det är SJU år sen jag tog studenten!!! Kram!

Datum: 2008-10-23 Tid: 19:46:21
URL: http:// svansens.blogg.se/
Postat av: Tina

Hei snuppa:) takk for meldingen:) har ikke helt vært i form til å svare det siste døgnet..nå lever jeg på yoghurt og ibux:/ håper det går fort over:(

Du må ha en god tur på søndag, det går så fint vettu:)

Klem<3

Datum: 2008-10-23 Tid: 20:11:22
Postat av: Marre

Jodå livet i Norrköping rullar på också :-) Lite hösttråkigt bara... känns som ljusår innan det är sommar igen!!!Vad roligt att åka på inköpsresa för skor!!!Du måste berätta vad som kommer att gälla sen:-) kram

Datum: 2008-10-23 Tid: 22:20:33
URL: http://singelblogg.blogg.se/
Postat av: Ina Svar till Linda

Tack, Den kommer från pepper i Norrkøping =) Den va super!!!

Datum: 2008-10-24 Tid: 09:28:55



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: