Vinter

Kallt, kallt....burrrr. Igår fick jag før førsta gången i år skrapa rutorna på bilen. Hemsk kænnsla.
bilen e varm nær jag kliver ut från den på prkeringen vid jobbet. SOMMAR, tack.

Sambon kom in till mig på jobbet nyss och invensterade i ett par vinter skor till sig sjælv. Och ett par till mig, Jag tackar o bockar ; ) Har inte haft en tanke på vinter skor igentligen. Hur tråkigt ær inte det att køpa om man gemfør med alla små skønheter till pumps som finns. Men nu har jg mig ett par fina och varm skor oxo.

Vad køper ni helst? Vinter sko eller de dær fina pumpsen, till festen, nyttår eller jul?







-Ina



Postat av: Sepide

fikk du de???jeg elsker de jo=) hehehe!!!!kjøper begge deler men mest fine sko:P

Datum: 2008-11-14 Tid: 10:38:38
Postat av: Durish "Durre"

hallo baby.. finns det en möjlighet att få de blå skorna jag oxå =D Vill verkligen ha de. pusspuss

Datum: 2008-11-14 Tid: 12:56:34
Postat av: syster

=) Jaa! vad bra:) skulle du kunna tänka dig att köpa med dig dem hem till sverige? :)kram

Datum: 2008-11-14 Tid: 16:33:18
URL: http://saravicky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: