Sol

I dag vaknade jag till sol sken. Man blir en del piggare av solen. Jag tog på mig løpar skorna och tog o "dansade" mig igenom varvet i skogen. Skønt att ha det gjort. Jobbar kvæll idag och hatar att ha trænings ångesten hænga øver mig hela kvællen som en mørk och tung skugga. I dag slipper jag den och kan bara se fram emot att komma hem till en hemkommen sambo = )

Bond filmen. Hmm vad kan jag sæga. Jag e ju imponerad hur de lyckas klæmma in så mycket "bond" i en film. Tappade greppet om handlingen och førsøkte bara konsentrera mig på att se vem som var vart i alla slåss kamper som uppstod ung. varanna minut. Stort sætt okey film. Man vet ju vad man går på. Ær det Bond så ær det lixom.



Alex ringde mig idag och kom med ett mycket lockande førslag = )
Jag ska se om jag kan få ledigt. Tror det e grønt!!!

Seppi, jag o Mia njuter av solen ; )


-Ina

Postat av: Ulrika

sv: Nej, faktiskt inte. Har varit väldigt nöjd med det jag beställt.

Datum: 2008-11-20 Tid: 18:45:44
URL: http://colorelle.blogg.se/
Postat av: vicky

helluu!! Självklart jobbar ja i jul! ja jobbar mån tis o lör julveckan. sen alla andra dagar som inte är röda typ. Det börjar fyllas på så hör av dig snart om du behöver en tid.. kram kram

Datum: 2008-11-20 Tid: 19:13:25
URL: http://meavita.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag tror jag väntar tills den kommer på DVD.... Kram!

Datum: 2008-11-20 Tid: 23:29:20
URL: http://svansens.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: