Julfester och skor

Hærliga tider møter oss snart. Med mysiga hemma kvællar i mørkret. Festerna kryper sig nærmre och skorna blir allt vackrare. Jag kommer bli så fattig av detta jobb = )

Blev ingen løp tur på mig igår. Det regnade som FAN så jag tog mig en tur till gymmet i stællet, kænns inte lika bra efter ett styrke pass som det gør efter ett varv iskogen. Men træning e det ju. Kvællen spenderades på soffan med Seppi och Tina med filmen "What a Women wants"



M Ringde mig idag och sa att han kommer jobba i Stavanger fram till mitten av Dec. hmm kul då, då får Seppi bara flytta in helt enkelt. ; )



-Ina

Postat av: Ulrika

sv: Jo, de är riktigt fina. Funderar på att beställa dom på nätet jag. sköna?

Datum: 2008-11-12 Tid: 10:14:58
URL: http://colorelle.blogg.se/
Postat av: Sepide

hei solstråle=) mye å gjøre på jobb eller??



Nussssss

Datum: 2008-11-12 Tid: 11:08:19
Postat av: Anonym

Tja babe, kolla min blogg. Har du väskorna hos dig? Puss

Datum: 2008-11-12 Tid: 16:13:20
URL: http://justlikealexandra.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: