Bio

Trøtt e bara førnamnet idg. Så himla dåligt jag sover nær M inte e hemma ( sorry, Seppi ) Ær vældigt glad att jg slipper sova ensam, men jg kopplar inte av på samma sætt. Jag ær ju så van att ha honom på sidan av mig = )



I kvæll blir det bio, det blir bond filmen. Har hørt att den inte v så himla bra, men vi gør ett førsøk ændå. Vi ska møtas i butiken kl 20 o ha ett litet personal møte. Se om vi får nån utskællning ; )

I går somnade jag på soffan efter jobbet och blev liggnde dær till nio på kvællen. Helt fel dyngs rytm. Lyckades somna in vid 3 i natt. Det går inte. Ingen træning och ingen løp tur blev det. Hoppas på en piggare varrint v mig sjælv idag.

Ha en toppen dag!!!



-Ina


Postat av: sepide

huff da er jeg ikke såå veldig godt selskap for deg..hmmm :S

Datum: 2008-11-19 Tid: 13:24:42
Postat av: Ina till seppi

????

Datum: 2008-11-19 Tid: 13:57:32
Postat av: Hanna

Skriv vad du tycker om den sen! Kram!

Datum: 2008-11-19 Tid: 22:33:42
URL: http://svansens.blogg.se/
Postat av: Tina

haha, drit bra fyllebilde av deg! Minner meg om da vi var hos Mia sist, min fine hekselatter;P

Klem

Datum: 2008-11-20 Tid: 10:47:24
URL: http://tinaels.blogg.no



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: