Sol, sol, sol

Guuud vad jag bara ælskar solen, tråkigt att den inte lyser in i butiken bara.....hmmm. Men nu e jag hemma och det e bara såååå skønt varmt och solig. Blir på værldens bæsta humør. Så længe jag inte tænker på att jag ska jobba imorn, træna i kvæll och att jag e hungrig men inte orkar laga mat.
Annars e allt topp =)

Dagens
307948-370

Skarf och skor från Bianco, Byxor, trøja från BikBok.

-Ina

Postat av: Ida

hej gumman !! verkar som allt är bra där borta i värmen :) skulle bara meddela att jag bytt blogg adress, hihi.. så du vet ;) ha det toppen !! funderar inte på att svänga förbi götet nån gång snart gänget? kramar

Datum: 2008-05-28 Tid: 18:37:15
URL: http://metrobloggen.se/idamanson
Postat av: Anonym

Hej hej!!! Jaaa, visst va de länge sen! Jag är gift och har en liten kille på 1,5 år... Herre gud vad vuxen man börjar bli=) Jag pluggar i linköping, statistikprogrammet, har ett år kvar....*suck*. Men har ni köpt hus i norge eller? Verkar så på dina bilder, superfint! Vore så himla kul att springa på varandra! Är väl inte omöjligt på Trägår´n i sommar kanske=) Superkul att man kan va inne och snoka på varandra såhär hihihi... Kram kram!

Datum: 2008-05-28 Tid: 19:13:01
URL: http://svansens.blogg.se
Postat av: Anonym

heeej.
nu har min blogg börjat funka igen.
jävla skit blogg.se
vi har med SOL. guuu så underbart :D

Datum: 2008-05-28 Tid: 23:38:33
URL: http://sesis.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: