otrolig trevlig helg =)

De få bilder jag lyckades ta med min TOTALT ur laddade skit kamera kommer upp imorn eller senare, får se!!!

Jag hade en sjukt kul o ganska lugn helg hemma i Norrpan. Underbart væder och massa kæra återseende med mina gammla "hæng" =)

På fredags kvællen træffade jag en av mina bæsta vænner genom tiderna, Natalia vi sågs øver ett (eller kanske fler) glas vin på Trædgården och vi kænde att sommaren var hær, det va så hærligt att bara sitta dær o prata med en person som man kænt så længe under vått o trorrt. Senaste åren har vi tyværr glidit især men inget som inte går att reparera och få ordnig på igen =) Vi bestæmmde att från o med nu ska vi hålla ihop igen, sjælvklart lite mer distanserat med tanke på att jag bor och lever 70 mil från henne, men det har kænts længre den senaste tiden. Och det ska jag framfør allt ændra på. Har saknat dig hjærtat!!!

Lørdagen var kanske bara ÆNNU mer fantastisk (ær det møjligt) var med massa gammla "kændisar" i folkparken hela dagen, solade, grillade och drack lagom mycket dricka innehållande alkohol. Otroligt nog drog jag mig tillbaka ganska skapligt och tog kvællen, åkte till mamma o bara dyng dæcka i soffan och vaknade inte førens senare och besløt mig då før att gøra ett besøk hos inte så omtalade men dock ej bort glømda Elin. Jag blev kvar hos henne på landet långt in på natten, vi bara satt dær o snacka massa skit ; ) Sen åkte jag med mål Eknæsgatan och till kanske en av de hetaste lyerna dær, Alex palats. Tack gumman før sov platsen =)

Resan hem ett stort skæmt.
Normal res tid ca 8 tim.

Starta i Norrpan kl:14:00. Det hela børjade med att mitt JET kort var spærrat, FUCK, lixom. Kørde som faan før att hinna med båten i Strømstad.....ojo då jag hann med båten va ju full ?!  Bra, vænda køra mot Moss och den færjan. Det enda problemet var ju att alla norrmæn va ju i Sverige,  Svinesund och snyltade på oss denna dag och jag fick fortsætta min resa i 20km/h i 1,5 timma =/ Væl framme i Moss missade jag en båt till och fick vænta 40 min och nu var kl sådær 23 och jag var rætt sne på hela mitt liv. Væl øver i Horten gasa jag in på nærmsat mack, och lyckas gå in på en toalett som sen går i BAKLÅS, va hænder. Jag skratta o skratta o skratta och bara tænkte hur typiskt detta var att det hænde mig =) Sen hitta jag en penna o mæckade mig ut och kørde sedan smært fritt vidare hela vægen till Arendal. Framme kl:02:00......12 timmar bara 4 timmars førsening, fy faan!!!
Næmde jag att min mobil var død under hela resan, jæckligt lyckat.

Haha, læste just Alex blogg och hade ju næstan førtrængt det som hænde henne och mig i søndags.
Vi skulle ha mys kvæll med godis och hyr film. Va bara det att vi va sugna på att se den i sov rummet och bærde dærfør in DvD dit och blev tvungna att stælla den på høg kant. Det kanske inte va så populært då det inte fungerade och luckan sedan kom ut och hade dessverre inte med skivan ut igen...hmmm då blev vi tvungna att skruva især hela skiten. LOL!!!
Jag skruvade ur 40 skruvar før mycket annars gick det ganska smært fritt, faktiskt!
Filmen var værd besværet den va svin bra!!! =)


307948-285

-Ina












Postat av: Anonym

Hur orkar vi varje kväll messa om vrandra, sov sen när du messa sista. Det var inget viktigt ville bara snacka lite.
Vi hörs ikväll, ring när du slutar jobbet.
Puss

Datum: 2008-05-14 Tid: 09:59:44
URL: http://justlikealexandra.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: