Jag som såg sååååå.....

....mycket  fram emot o gøra det hær med er?!! Uff....=(
Hoppas tiden kan løsa problemen, men SKYNDA på, snart e det dax =)

Står på jobbet medans solen strålar på utsidan i den idag vindstilla lilla kust staden Arendal. Arendal som igentligen har nått lite mystiskt lugn øver sig hela tiden, året runt. Ett skønt lugn som gør mig lugn.

Slutar vid åtta och då bær det av rætt till træning med Tina, oooo jag e inte sugen, aldrig sugen men det bara måste gøras.

Så tjejer kom igen nu o tagga till  =)
Kænner mig lite deppad hær!!!!
307948-317

-Ina



Postat av: Hanna

Hej Carina! Hittade din blogg av en slump! Var bara tvungen att säga hej=) Hoppas allt är bra med dej. Du verkar trivas i Norge. Kram / Hanna

Datum: 2008-05-28 Tid: 02:17:23
URL: http://svansens.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: