Ett glas vin

Igår kvæll åkte jag efter jobbet och træningen ner till Byn ihop med sambon. Vi træffade Mia och några fler på "pubben"  och vi vart sittande en god timma, pratade øver ett (två) glas vin. Det var som en riktig sommar kvæll, fortfarande lite værme i luften nær vi åkte hemmåt vid 24 tiden. Hærligt!!! På vægen hem inhandlade vi PIZZA, faaaaan jag som absolut inte ska trycka i mig nått sånt och definitivt inte pizza av allt, ufff.. Men jag stod upp kl:07 i morse och var ute och sprang så det kænns som jag førlåter mig sjælv =)

Ær plaserad inne på Bianco just nu, Mia har varit inne med sin SUPER kamera och fotat ett utstællnings bord som går i tema "Sex and the city" till en kokurans, oss Bianco butiker i mellan. Inte så troligt att vi vinner  med tanke på att vi e liten stad och inte vågar sattsa på de absolut coolaste skorna. Men ændå vi måste ju visa att vi lever hær nede i Sørlandets hjærta, Arendal. =)

Saknar mitt hjærta....
307948-311

-Ina





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: