Søndags aktiviteter...

Igår var det Liams dag =) Lång promenad vid vattnet och springa løs hos sværføreldrarna på deras tomt!!!
Jag hitta en kul bild på honom från i vintras...haha....

...stackarn. Han kan vara det absolut bæsta och søtaste jag vet och jag skulle inte klara mig utan min lilla korv.

Idag har jag jobbat från nio i morse så nu ska jag bara slappa av frammfør tvn o se på OC. Sen væntar træning med Tina,  promenad med Liam och en ensam kvælls middag och natt =( Marius jobbar natt denna vecka o næsta. Men sen har han semester, skønt før honom och alla andra som har det...hmmm.

-Ina 

Postat av: Beauty By Beata

Jaha. Fan. Jag hade med tänkt ha födelseparty för ja fyller den 1 aug. Men nu prata ja me Tyra o hon kunde nog inte den 26, så ja vet inte om ja ska ta den 2 aug nu ist. Men då är ju inte du här heller?!

Vad hade du tänkt då?



Puss

Datum: 2008-06-30 Tid: 18:31:45
URL: http://beatas.blogg.se/
Postat av: Beauty By Beata

Tack gumman =)



Ja, det är ju synd att krocka. Men dessvärre om jag tar den 2 aug så kommer ja inte kunna va me på din fest för jag o jozef ska åka iväg nån av de helgerna för att fira min födelsedag vi två..



Hmm, fan allt ska jämt komma samtidigt. ;p Men vi ska nog komma på något bra. Jag tar nog den 2 aug trots allt.. Puss puss friend!

Datum: 2008-06-30 Tid: 23:06:10
URL: http://beatas.blogg.se/
Postat av: cicci

hej skruttan. du fick ta min gamla design =) jag har tagit bort min blogg på heltid. Ärligt!! men jag tyckte den passa in på dej ialf =) header får vi fixa när vi ses då jag inte har några bilder att använda förutom en massa flumm pics hahah. slå en bell i veckan igen. och skriv tillbaka på facebook eller nått om du vill att jag ska byta designen.



puss puss

Datum: 2008-06-30 Tid: 23:57:35



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: