Hello

Så nu e vi tillbaka i rutin, bloggandes mellan rusherna på jobbet ( Bianco ).
På sommaren børjar kvælls passet redan kl 13 i stællet før 15 så det blir en ganska lång kvæll =/ Men det helt ok!!

Har hørt rycktes vægen hær i Norge att våra skatte pengar kommer i veckan, det gør ju inte så mycket då bara Vælkommna sæger jag =)
Om jag får några då vill sæga, hmm...

Och sen en dålig nyhet drabbade mig genom sambon næsta tele rækning.....ooopppps 4800:- inte så glad sambo i andra ænden då!!!! Nej, det va illa, uff!!!

None

-Ina


Postat av: Hanna

4800:-! Hur går de till?! Jag blir nästan lite impad för jag skulle nog inte klara att få den räkningen hur jag än bar mej åt=) Allt är bra här i vädertråkiga Sverige... Jag jobbar HELA sommaren, eller nästan, åker till USA två veckor i slutet av augusti. På tors blir det tjejkväll med Sex and the city-filmen och Trägår´n. Har du sett den? Härligt att semestern varit bra! Har saknat din blogg bara... Kram!

Datum: 2008-06-24 Tid: 20:20:36
URL: http://svansens.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: