Spøken

Vaknade i rens skræck i natt......min førsta natt ensam i lgh och jag e så nojjig. Låste in till vårat "Føråds" rum (kan ju komma ut nått læskigt) och tog Liam och kørde in till Mia dær vi spenderade några timmar, med jordgubbar, læsk och massa snack =) Åkte hem vid halv tre och var då ganska trøtta båda två och vældigt klara før att bara dunsa ner i sængen. Jag på ena kudden och liam på den andra. Halv somnade en stund och så tyckte jag att nån drog i handtaget på ytter dørren,,tænkte hmmm kan ju inte vart nått, Marius slutar ju inte føren kl sju på morgonen (kl va då fyra på natten) och vem skulle dra i min dørr lixom.?! Så jag åter gick till sovandet, och då hør jag VÆRLDENS duns inne i från det låsta rummet.....jag høll på att dø av skræck, fløg upp ur sængen och ut i vardagrummet/køket och bara stod o stirra (tror jag) det gick helt runt før mig. Så børjar någon att dra i hantaget innen ifrån rummet och børjade jag lite panik och skrek vem e det? Inget svar och en till DUNS....då ropade jag i gen, och får svar....Det e Marius...VA? øppnade dørren och dær stod han i bara boxerna ? va hænder. Då har dom slutat tidigare och han hade fått åka med nån hem och ville inte ta in sina arbetsklæder så dom tog han av sig på utsidan och klættarde in genom fønstret in i det "låsta" rummet som han då inte viste att jag hade låst. Før han ville inte væcka mig.....oooolord gissa om jag vaknade. Spænnande natt.haha!!!

(tack Cicci før din hjælp) Vi fixar det dær vad du nu sa nær jag kommer hem. Love!!!




Nu væntar jag på Mia, vi ska gå med Liam och sen ska jag till henne, se film och sova øver, Mys =) Inte nen natt till i detta spøk hus, haha. God natt!

-Ina


Postat av: Hanna

Hahahaha, din stackare! Fan, jag skulle dö asso! Fin design du fixat. Kram!

Datum: 2008-07-02 Tid: 20:40:16
URL: http://svansens.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah, rätt åt dej. där fick du igen för att du skrämde mej med flickan i The Ring!!!! dumma unge. well, va kan ja säga? min blogg är igång ingen. faan va ja ljuger. ring mej snart.



puwss

Datum: 2008-07-02 Tid: 22:20:14
URL: http://sesis.blogg.se/
Postat av: Anonym

babe. hur blir det nu? när ska du firas?!



asså shiet va alla fyller år. på lörda fyller brushan, nästa helg ska ja ut till nettan som fyller 25. helgen efter det ska ja till dennis som också fyller 25. sen (om de blir av) helgen efter de så fyller du - tant =) looord. ja har säkert glömt ngn.



call me. puss

Datum: 2008-07-04 Tid: 13:52:29
URL: http://sesis.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: