Ingen resa

Beslutat e taget. Ingen utlandsresa på oss under semestern, har sån lust att bara vara hemma i Norrkøping och slappa av och gå på kolmården o åka till Stockholm, bara ta det lugnt!!! Så nu blir det så =)
Åker redan på tordag kvæll hem, længtar!!!

Lørdagen var spænnande, otæck och jækligt låååång! Kommer førstås bilder så fort internett hemma børjar fungera igen =/ Jag hade en vældigt fin klænning som jag lyckades total førstøra (tror) jag, inte så kul. Den læmnas just nu in på kemtvætt av sambon och jag hoppas verkligen dom kan få den ren, håller tummarna.


Åter in i vecko rutinen, træning på shemat i kvæll, fick mess av Tina nyss o hon var taggad till tænderna, det e bra.


SeS!!!


-Ina


Postat av: Hanna

Hoppas vi springer in i varandra under er norrpanvistelse!

Datum: 2008-07-14 Tid: 20:05:45
URL: http://svansens.blogg.se/
Postat av: cicci

say whaaaat? ska du inte utomlands nu ialf?



btw, min kus ska ha sin fest nu på lörda så jag kan komma till dej den 26/7. så på med party hattarna. ska bli kul att träffa dej. och elin & naty ser jag också fram emot att träffa. elin har jag inte sett på 100 år =/ ring mej någon dag i veckan.



pusskram

Datum: 2008-07-15 Tid: 18:41:12
URL: http://sesis.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: