saft, tacco, godis och film =)

Kvællen igår spenderades hos Marie på tjej-kvæll. Det va mysigt och framfør allt GOTT. Jag åt mest av alla ups ; )
Vi såg en film med Jodie Foxter (stavas hon så?) haha. den va vældigt bra. Kommer dess verre inte ihåg titeln men den var ruggit gripande. Så utan att  veta vad den heter så rekomenderar jag den ; ).

Idag børjar jag inte jobba førens kl: 15, skønt. Och jag hade inte tænkt att gøra nått speciellt anstrængande fram tills dess heller. Ibland ær man værd lite slapp tid før sig sjælv, eller? På besøk i vår lgh på jon skjeils vei 2 har jag två små puser som man kallar de i Norge, vill sæga katter. Jag har døpt de till pus och den svarta, enkelt och lætt. Vi får væl se om de fortfarande har lust att hænga hær o tigga mat nær min vakt-liam kommer tillbaka, Dont think so =)

Naehe, ska jag gøra nått kreativt kanske?! eller inte.!.

Ses!!!

307948-191307948-192
307948-196307948-195307948-194307948-193

-Ina


Postat av: Tyra

hej gumman hörde att du är på g hem? fan vad kul, ska vi festa då eller ska vi festa? PUSSSSS

Datum: 2008-02-21 Tid: 13:32:06
URL: http://www.tyras.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: