Jul fest

Imorn bestæmmde vi oss før att bjuda hem de nærmsta på en lite "jul" fest. Før næsta helg ska vi på julbord och helgen efter kør vi till Sverige och sen e det faktiskt nyår = ) så det fick helt enkelt bli imorn. Det blir bra tror jag.  Vi ska køpa jul gran imorgon efter jobbet, vad ær en jul fest utan jul gran lixom. Vet att det sækert e før tidigt men det e ju så mysigt så jag skiter i det ; )

På jobb idag
Vi har varit i Grimstad nu på kvællen de hade natt øppet på centret. Så har vi precis dragit i oss jævla skit mat
( som var svin gott )
Och mitt samvete.....herregud!!! Springa, springa, springa. Uff!!!

Godnatt folkens.

-Ina

Postat av: Sara

Va har dom inte. Så tråkigt! DU får köpa några när du kommer hem nästa gång då. :) Kram

Datum: 2008-12-06 Tid: 11:46:23
URL: http://zhara.blogg.se/
Postat av: sesi

om jag "hänger" i lnköping? haha nej nej, inte än ialf. får se om jag ens kommer iväg idag. är soffliggandes för tillfället. JAG HATAR ATT VARA SJUUUK. have fun tonight =)

Datum: 2008-12-06 Tid: 13:02:38
URL: http://sesis.blogg.se/
Postat av: malin söderman

Visst har du gjort tuttarna? alltså bröstjobb? de är riktigt snygga och det e ett jättefint jobb gjort isådanafall! gjorde du dem i sverige eller norge?

Datum: 2008-12-07 Tid: 01:43:28
Postat av: Ina till Malin

tack, Ja det har jag gjort. Gjorde de i Sverige, jønkøping. =)

Datum: 2008-12-07 Tid: 11:12:30
Postat av: elin

oj har ni redn klättt granen hihi =) nice blogg.

Datum: 2008-12-11 Tid: 09:57:58
URL: http://elinburstedt.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: