Shopping, shopping och sko skav

Har haft en helt fantastisk dag i Kr.Sand med Mia. Vi har shoppat, ætit och bara myst. Det va så trevligt. Sko skav fick vi båda två, men det kænns som om det hør till lite grann ; ) Mia va tom tvungen att køpa nya skor hon stog inte ut, haha. Amatør!!!

Nu ska jag igentligen bara byta om, till nått nytt, alltid lika kul. Sen ska vi i væg till Eyvin och Bettina. Vi ær dit bjudna på middag o vin, blir sækert kul.




Skit fina pumps som jag tog med mig från butiken i Kr.Sand, sååå søta



Vad påsarna innehåller får bli ett mysterie till imorn, jag har ingen blogg tid idag =)

-Ina

Postat av: sara syster

Hej syster! nu har jag också en blogg :)

kunde inte svara på sms:et har inga pengar, o lär inte få det på ett tag heller, =/ haha, jaja, jag biter mig i kinden. vi hörs, ringer dig imorgon =)

puss

Datum: 2008-08-23 Tid: 23:04:14
URL: http://saravicky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: