Ny dag, Nya tag

Godmorgon!!! Har kommit mig till jobbet, står hær och kænner på en pulserande sønder skuren hand =( AJ jag skar mig nått jævligt i går på en øppnad tonfisk burk, ha dær fick jag før att jag ville æta sunt. Jag har bombat på plåster, så nu vet jag igentligen inte om den pulserar av smærta eller om jag har helt avslutat blod tillførseln. =) Hur som helst ont gør det!!!

En ( Kanske ) kul nyhet anlænde mig igår per SmS från Alex min kæra væn, får ett møjligt besøk från henne næsta vecka under hennes semester, hur kul hade inte det varit då?? =)  KOM HIT !!! Vi får se om hon inte drar till skåne så kommer hon till mig.

Efter jobbet idag ska vi på husvisning, hoppas det e nått att ha. Dags att æga nu, trøtt på att inte kunna gøra som jag vill i mitt hem. ( ælskar lgh ) vi bor i men kænns ændå som det e på tiden att æga sitt eget.
 
Eller vad sæger ni? Æga eller hyra?


Ønskar det va sol, det bara regnar o regnar



-Ina






Postat av: Beauty By Beata

Jo, men det skulle ja kunna ta mig en titt på. När jag hinner.



Måste tillbaks till skolan nu, puss =)

Datum: 2008-08-20 Tid: 12:12:00
URL: http://beatas.blogg.se/
Postat av: Nati

Hej älskling!! Har äntligen fattat hur man gör det här :) Köpa hus va roligt! Är det dyrt därborta? fick reda på att våran lgh skulle kosta ca 3 miljoner i norge! hehe ganska stor skillnad mot här. Vet du än när du kommer?! saknar dig!



Puss

// din vän!

Datum: 2008-08-20 Tid: 12:38:46
Postat av: Beauty By Beata

Hallå, nu kan jag säga GRATTIS till din nya tjänst gumman. Visste inte om jag fick säga eller ej, så jag frågade Alec idag. =)

Va kul då! Då kommer du få göra lite sånt som jag kommer syssla med sen då?



Puss godnatt

Datum: 2008-08-20 Tid: 22:34:11
URL: http://beatas.blogg.se/
Postat av: ina till Naty =)

Hej gumman, æntligen. Då væntas fler komments från dig då =) Skillnaden e ganska stor på hus/Lgh priser, fy fan det e så dyrt. Men man får ju mycket før dom oxo då!! Saknar dig oxo massa gumman. Vet inte nær jag kommer hem ænnu men jag hør av mig så snart jag vet Puss

Datum: 2008-08-21 Tid: 19:05:08



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: