Mænniska igen =)

Efter en lång dag på jobbet, dyng dæck på soffan och en kvæll på gymmet med Tina så kænner jag mig som mænniska igen, skønt!!!

Nu tænkte jag att jag skulle visa lite av min shopping innan helgen och ett fynd jag gjorde till hemmet idag =)



Mitt fynd i form utav en "kista" från fryd




En færg glad tunika från Urban



Skor från Urban, Byxor BikBok och Body BikBok



Ett par skor från Bianco,vanliga jobb skor, inskaffade førra veckan
=)





Idag ær det avgjort, jag kommer jobba full tid på Bianco och från den 31/8 så jobbar jag inte længre på Cubus. Lite tråkigt, har ju lært kænna tjejerna dær uppe så bra. Men stan e ju inte så stor, ser sækert dom av o till. Kommer sakna mitt rabatt kort, 40% på en mængd butiker. Faan.
Jag o Marius drar till Kr.Sand på fredag før en sista shopping med det i handen, Bomba klæder o skor från Urban =)

Nu ska jag hænga vid tv:n och sen førsøka sova igen. Ha en fin kvæll.



-Ina





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: