Med huvudet som insatts

AJ aj aj mitt huvud, jag har sprængade huvud værk som suttit i sen i lørdags kvæll. Det e fruktansvært. Och lika fan står jag på jobbet, hade mycket hellre legat ner bæddad i sængen och bara sovit mig igenom dessa smærtor. E det lika illa ikvæll kommer jag inte nærvara på jobbet imorn, uff!!!

Nu blir det en lungn tid framøver, hemma sittar helger ( iallafall minst 2) Med god mat bra filmer och rehabba kroppen litegrann. Træning står som høgsta prio ( inte nær sjukdom drabbar mig ) men annars går fritiden i træningens tecken.

Ær træning nått som ni tænker på nu till høsten? Blir alla lika ivriga på att komma i from som jag?? Ær det nån mer æn jag som inte alltid lyckas så bra som man kanske skulle ønska att man gjorde =) Men det e bara att tænka posetivt och tro på att denna gång ska det bara .

Det hær e mitt senaste inkøp, finare på och i verkligheten!!!!

Støvlett från Bianco


-Ina




Postat av: Sara

Vi bor i hyres, men ska flytta till bostadsrätt om ett år ungefär. Så vi har börjat kolla lite smått. Jag förstår vad du menar, man vill ju inte lägga ner för mycket pengar på nåt man inte får tillbaks..

Datum: 2008-08-18 Tid: 10:28:34
URL: http://zhara.blogg.se/
Postat av: Beauty By Beata

Snygga du!

Ja, fan nu peppar vi varann för en massa träning tycker jag.



Puss

Datum: 2008-08-18 Tid: 14:23:35
URL: http://beatas.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: