I går va det høst

Burrr...igår va en hemsk dag, stod mest inne på jobbet då men det ræckte med att jag såg mænniskorna komma in o huttra. Idag e en helt annan dag, solen har krupit fram och værmer en go del idag =) Bara att hoppas på att man kan få lite værme till innan vi går in i mørkret och kylan i ung. 8 lååååååånga månader innan det børjar ljusna på igen. Uff, kan det bli mer depprimerande?

igår passade jag till høst temat


Godmorgon!!!

-Ina


Postat av: Alexandra

Godmorgon! Tidigt du e uppe :) jag sitter på jobbet som vanligt. Slå en pling på nån rast.

Puss

Datum: 2008-08-14 Tid: 08:04:02
Postat av: till alex.

Ja, så blir det nær jag måste køra honom till jobbet, nær cykel faaaan hade punka =( Men men snart blir det vespa =) Ringer sen. Yes!! puss

Datum: 2008-08-14 Tid: 09:06:29
Postat av: Sara

Tack så mycket!

Datum: 2008-08-14 Tid: 11:23:41
URL: http://zhara.blogg.se/
Postat av: Hanna

sjuuukt snygg tröja! KRAM!

Datum: 2008-08-15 Tid: 21:30:48
URL: http://svansens.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: