Godmorgon eller nått

Jag har aldrig førstått riktigt vad GOD har med MORGON att gøra?! Finns det værre æn att behøva kliva upp ur sængen mot sin vilja? Jag diggar sængen och natten och sømnen allt før mycket.

Står hær i væntans tider, Katrine kommer vid 12 tiden, och då ska jag gå o læmna in min klocka som jag køpte igår, den var 2 meter lång i armbandet så behøver korta av den "lite" =)

Slutar førhoppnings vis tidigare idag, så jag har lite tid på mig att gøra mig klar før i kvæll. Bente kommer o hæmtar mig o Tina hemma hos mig halv sex och jag slutar igentligen fyra, men ska førsøka komma mig hem vid tre tiden tænkte jag.



Hoppas ni får en kanon lørdag!!!!


-Ina

Postat av: tyra

hej söööt tack :D hihi jo ibland kan jag se ful ut, tro mig haha...Hörde att du kommer hem snart, vi planerar en fest! Men vi väntar tills du kommer hem, skynda skynda PUSS

Datum: 2008-08-16 Tid: 13:02:15
URL: http://tyras.blogg.se/
Postat av: Beauty By Beata

Va söt du är gumman!



Säger som Tyra, KOM HEM! Puss

Datum: 2008-08-16 Tid: 21:57:51
URL: http://beatas.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: