Det jag pekade på

Fick jag ta med mig hem idag =) Nær sambon ær med blir mina påsar flera och mer væl fyllda. Sista 40% shoppingen i Kr.sand, as kul =) Vi spatserade runt och myste hela eftermiddagen i fantastiskt væder.


På væg på shopping ( så førvæntans full, haha )


En nøjd shoppare, hemma igen


Och sen bar det direkt i væg før att fira Tinas fødelsedag på peppes i byn =)

Jag e suddig, vi var stressade, haha!!!

Våra shopping høgar ær inte riktikt lika stora, min ær lite større æn hans, men hans kostade EN del mer.
Det ju, tur vi har de billiga kjedjorna tjejer ; )

min


Hans


Imorgon ska jag jobba igen. Det har varit massor att gøra de sista dagarna och då blir det himla roligt att jobba, så jag gleder mig till imorgon. 

Jag har haft en toppen dag, hoppas ni oxo haft det!!!


-Ina

Postat av: Sara

Riktigt söta bilder på dig! Men ojojojojOJ! vad kläder! :o den där ljusbruna jackan kostar säkert lika mycket som mitt barnbidrag =( haha! :D men jätte fina saker du hittat carina =)

Datum: 2008-08-29 Tid: 23:30:49
URL: http://saravicky.blogg.se/
Postat av: Sara

Oj vad mycket ni har shoppat! Alltid lika kul! :)

Datum: 2008-08-30 Tid: 19:47:31
URL: http://zhara.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: