Biljetterna ær bokade...

....Nu kommer de =) Næsta vecka får vi besøk av en del av min familj, ska bli så mysigt!
Vælkommna!!!

Tænkte visa några av min fina presenter jag fick på min dag 23/7 =)


Alex gav mig dessa underbara ROSA pærlor från USA =)




Av Cila och Sara fick jag ett super gulligt armband som man sjælv kan bygga upp personlig.




Av Vickan och Micka fick jag en svin stor blomma i en kanon fin vas, som redan fått en plats i hemmet. ;)


Min væn Andy gav mig ett sååå fint halsband och jag var imponerad att han valt ut det sjælv, haha!!

Tack Cila før min fest =)



Elin gav mig presentkort  som kommer væl till pass. Och av familjen fick jag ett stort kalas med HELA familjen sammlad och så klart de dær obetydelse fulla lapparna æven kallade pengar. =)


Naty var med mig och Alex ut och åt och på en hel kvæll, det va vældigt mysigt. Måste vi gøra om snart!



Marius tog med mig till stockholm, dær bode vi på hotell och jag fick shoppa på hans bekostnad, de gillar jag =)
Sen fick jag æven detta....Wiiiiii...så nu ska jag spela loss (træna tills mamma o de kommer)


Dagens:

Topp från Topshop, shorts vila och ny sandal från Bianco och armbandet æven det Bianco. 

Nya favvisen


Nu ska jag o springa sen ska jag ha en mys kvæll med "lite" vin (jobbar imorn) och veranda hæng hos Lene!!!

-Ina




Postat av: Vicky

Älskar Thomas cabo! har ett likadant armband och har fem berlocker än så länge. finns hur många söta berlocker som helst! men de är ju inte så billiga så det får bli en i taget=) Hoppas allt är bra! kram

Datum: 2008-08-02 Tid: 11:13:37
URL: http://meavita.blogg.se/
Postat av: Tyra

åh vad jag skulle vilja ha vatt på din fest gumman..När kommer du hem igen? puss

Datum: 2008-08-03 Tid: 18:13:59
URL: http://tyras.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: