Tiden vill stå still....

...Det e så irriterande nær kl lixom fastnat och vægrar røra på sig. Har haft en bra dag på jobbet men tyværr tog det bra slut kl: 18 men jobbet fortsætter till kl: 20 och nu vill jag næsta tro att kl stått på sådær ca 20 i åtta sista timman kænns det som.....ooooooohhhhh!!!

Fick en "trevlig" øveraskning idag, det kom in en tjej som jobbar på centret hær och gav mig 2 biljetter till Peter Jøback konserten som ska æga rum hær i Arendal imorgon kvæll kl: 20 =) Vet igentligen inte vad jag tycker om musiken men jag e all ætare vad det gæller gratis erbjudande. Och med tanke på min pågående pencellin kur och totalt alkohol førbud så kænns det som ett gott sætt att døda lite tid. Med mig blir ju såklart sambon som sækert e skit sugen på att lyssna på svensk bøg pop, haha!!!
Jaja, jag gleder mig i vart fall.

Nehe ska rækna kassan nu och om allt før många långa minuter glida hær ifrån och hem till Nednes, Grubenåsen.
307948-185

-Ina

Postat av: LinnéaK

Hej :)
Om du har tid och lust får du gärna lyssna på mig, sjunger & spelar, i min blogg.
Ha en bra fredag!

Datum: 2008-04-11 Tid: 20:02:03
URL: http://LiinneaK.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: