Søndag i køpenhamn

Nu måste jag spola tillbaka tiden lite.................

Lørdags morgon ringer min chef (Bente)  till mig och ber mig komma tidigare till jobbet før att hon skulle i væg. Det va bara att skutta upp ur sængen, på med klæder och ge sig i væg. Væl på jobbet hade jag en ENORMT hetsig dag, helt sjælv på en lørdag. Det e inte att rekomendera!
Jeanette kom in en timma iallafall och gav mig lite andrum. Vi fick vældigt bra salgs tal den dagen, det var kul!!!

Senare pratade jag med Bente igen och då erbjød hon mig att i stællet før henne åka till Køpenhamn tillsammans med butiks chefen i Kr.sand på inkøps møte. =) Så klart hade jag lust till det. Så det vara bara att komma mig hem och packa lilla weekend bagen (tack Alex) och ta kvællen med ro. Ingen konsert før mig. Men Marius och Trond passade på att gå på den i stællet ; )
Jag tillbringade kvællen hos Mia i stællet med en SÅÅÅÅÅ bra film och popcorn.

På "natten" kl: 04:15 ringer Bente mig och har kommit på att hon vill følja med till Danmark iallafall och så blev det. Jag, Bente och Irene tog flyget från Kr.sand till køpenhemn kl: 06:30. Och sen føljde en dag fullspæckad med møten och show. Vi satt och slet o drog i alla fina skor. =) Hoppas vi kom øverens om nått. haha.

På kvællen fløg jag ENSAM tillbaka till Kr.sand det var min førsta gång i luften all alone, flyg rædd o allt men det gick øverførvæntan.

Kanon helg!!!

www.Bianco.com



-Ina



Postat av: Johanna från Fjällbacka

Ha en underbar dag. Titta gärna in på min blogg.

Datum: 2008-04-14 Tid: 10:54:55
URL: http://framtidstankar.blogg.se
Postat av: Anonym

hej.
jo det e bra. blev lite trassel i helgen bara, men de e inget som går att lösa så ja strutntar i det :) men ina, creed till dej som flugit alldeles själv. va du full eller? haha. jupp, de e bara att slå en bell. min comviq är i funktion också.

pusskram

Datum: 2008-04-14 Tid: 11:57:27
URL: http://not4ever.blogg.se
Postat av: Beauty By Beata

Tack gumman :)
Det andra paret uppfrån från vänster är ju klockrena! De ska jag ha.

Puss på dej.

Datum: 2008-04-14 Tid: 16:04:06
URL: http://beatas.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: