Måndags morgon

Kan det bli mycket værre? Solen strålar utanfør centret och værmen e på væg och vart e jag? Jo på jobbet sjælvklart och på jobbet kommer jag vara fram till kl 20 i kvæll och då e det inte mycket sol kvar. Jobbar på Bianco till 4 och på Cubus direkt efter till 20. uffff!!! Lagom sugen, och det som e mest jævligt det ær att imorgon ser det lika svart ut. Då børjar jag på Cubus och sedan vidare till Bianco. Bra børjan på en vecka. =(

I lørdags var en kanon dag, bra dag på jobb hem till den underbara solen och ett vinglas på verandan =) Det var inte helt fel. Vidare på fest och sen en vældigt kort tur ut på byn.

Lørdagens
307948-277

Så klart kommer det mer bilder ; ) !!!

-Ina

Postat av: Anonym

nae de blidde ju inte så. som vanligt :P yeah we suck, BIG TIME!! men ja hade roligt. hur va din lördagskväll då? shiet, de e verkligen sommar ute nu asså. gick i linné och uppvikta mjukisar och ballerina skor ute nyss och va ändå varm lix. måste va en ca 20+ om inte mer - i solen. I LOVE IT

Datum: 2008-04-21 Tid: 14:42:28
URL: http://not4ever.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej babe!
Du, jag vil ha de där artikelnr :) nuuuuuu... he he.
Ringde förrut, plingar efter jobbet.
Puss

Datum: 2008-04-22 Tid: 11:52:36
URL: http://juslikealexndra.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: