Carola.

Sjunger før mig idag på jobbet. Baggarna bara blænger =) Ne vars men skønt att høra sitt språk då och då!! I dag jobbar jag extra istællet før chefen. Har fått in massa timmar den hær mån. MYCKE bra dær. Hoppas på lika bra ocktober. Søkte nytt jobb igår, eller ett till Cubus, dom skulle høra av sig. B-young ville inte ha mig før att jag redan jobbar i en annan butik....OKEY, whats the problem lixom?? men men, sånn e de. Oooo vad jag længtar till værmen och den totala ledigheten i syden.mmmmm. I går hade vi jætte varmt hær men det blir ju inte de samma som att ligga på playan med parraflax drinken ; ) men den tiden kommer førr eller senare.

-Ina

Postat av: Vickzie

men tjena norgejäntan ;) nu mår jag sådär igen efter helgen, haha, för mycket fest, haha. har du haft för dej då sen sist? Asså bilderna är ju inte så bra, haha, inget som såg normalt ut ju, vet inte riktigt vad vi lyckades med, så de får nog stanna på min dator i säkerheten :)

Datum: 2007-09-17 Tid: 18:09:35
URL: http://vickz.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: