øverkørd

av ett tåg typ, så kænner jag mig. Vart en tur ut igår, va hos Mia såg idol o sen fick vi rycket....vart hem på en snabb ombytning/dush  sen slæpa jag med mig sambon som fick køra runt på mig =)
Så jobbar jag idag, fy satan mår som jag borde. Men det va skojj.
Jag, Mia, Marie, Vidar, Marius och Tina va det som rockade rumpa loss igår ;)

Uppdaterar med bilder senare. Vart ett par stycken.

-Ina

Postat av: Pamela

Jag och cicci får hjälpa dig,så får du oxå vara med i vårt "gäng" haha!Visst är hon söt min lilla solstråle..är lik mor sin har jag hört :P och det är klart att du ska få träffa henne nästa gång du kommer hem..Kram på re!

Datum: 2007-10-06 Tid: 11:37:35
URL: http://pames.blogg.se
Postat av: Ina

Ja, jag måste oxo bli gæng medlem ;o!!!!
hon va så søt, va fort dom væxer det e sjukt. Klart hon lknar på mamman sin vem annars lixom =)
kram kram

Datum: 2007-10-06 Tid: 11:50:23
Postat av: Vickzie

men tjena ina! det är bara bra, själv då? aaa fan så skönt o börja träna igen, vi är ju 6 st med så nu jävlar blir det o hålla igång ;) aa programmet va asbra ju, vi satt hemma hos tyra o såg det. men de visar ju typ inget om norrmännen här asså o ja fattar inte varför vi ligger efter, weird. händer i helgen då? kramar

Datum: 2007-10-06 Tid: 15:13:50
URL: http://vickz.blogg.se
Postat av: cessie

hej babe. jääså, men du jobbar väl idag? shiiit va jobbigt. aa ikväll blir det party serru :) do so, vi går väl till denna vid 22 tiden. pusss

Datum: 2007-10-06 Tid: 15:38:19
URL: http://cessies.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: